Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Men i all verden... Er de tvillingene dum eller liker de å fremstille seg sånn???? En skam for blondiser joh
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Vettu, jeg sitter faktisk her og er flau på deres vegne!! Er så glad det ikke er mine døtre som oppfører seg slik på TV!! Og når hun er ligger på dass og spyr så sier den andre "Ja da er det meg og negern da", og forlater både stedet og søsteren sin med en fremmed mann. Nei, jeg blir flau!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 ja de er noen tragiske mennesker. blir å flau av å se hvor dum det går an å bli :S
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 lurer på hva foreldrene dems sitter å tenker når dem ser detta.. herrigud ass.. er det mulig!! hadde det vært mine døttre hadde jeg vært så flau! mulig foreldra syns det er greit at dem oppfører seg sånn å... ikke umulig! fysj a meg..
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Det jeg lurer på er hvorfor de ikke gjør noe med ørnenesene sine?? Ser jo helt for jævli ut...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 haha:P den var bra.. hehe. di skal jo være så flotte å fjonge, så ja.. rart dem ikke har gjort no med ørnenesene sine:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå