Gjest Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 hadde dere vondt i puppene en stund etterpå da?? Flere uker liksom... har litt sånn stikkende følelse der iblant- ekkelt
~sjiraff~ Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Nope. Men så var det virkelig tomt begge gangene. Ikke noe spreng og ingen dråper å presse ut.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Nei, ingen melkespreng heller.
OsloMor Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Ja, kan til og med få det nå over 8 mnd etter ammeslutt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Ja etter nr.2. Jeg fullamma i godt 7 mnd og han drakk mye melk! Så plutselig en dag ga han såvidt var passert 9 mnd nektet han plent å drikke. Nå er han 19 mnd, jeg tok 2 kurer for å stoppe melka etter at jeg sluttet, og idag kjente jeg det stakk skikkelig i ene puppen! Har hatt en del vondt i puppene etterpå ja. Det er kjempeekkelt!! Men jeg må slutte på p-sprøyta hvis jeg skal på (den dyre) kuren igjen så det er ikke aktuelt nei!
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 ja synes det er så ekkelt...man tenker jo automatisk på brystkreft ..... men når flere opplever det samme regner jeg med at de bare prøver å normalisere seg....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Trappa ned ett og ett måltid med Jonas, og hadde ikke spreng eller noen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå