Gå til innhold

Er 1 passe bløt bleie diare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare løs mage av andre grunner??

Tenker på dette med 48 timer etter siste oppkast/diare.

Lillebror på 19 mnd hadde en ganske bløt bleie idag etter middag, bør han være hjemme fra bhg imorgen og torsdag eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi lille snuppe hadde diare sist uke, og der kom bleiene tett for å si det sånn. De var ikke bare passe bløte, men bløte og etterhvert ble det nesten bare vann etter noen dager med dette.

Så...vent å se ann formen i morgen tidlig, er almenntilstanden god er han sikkert frisk:-)

Skrevet

Neida, men hvis det kommer en passe bløt etterfulgt av flere som barer blir bløtere og bløtere så er det diare... Lukten er nesten ikke til å ta feil av den heller ;)

Skrevet

Nei, det er ikke diarè. Da skal det mer til...så send ungen i barnehagen hvis ikke det blir noe mer du.

Skrevet

Ja da kan han gå hvis det ikke blir flere. Formen hans er topp, utenom han var veldig trøtt ikveld. Jeg er så lite vant med diare. Tror ikke storesøster har hatt skikkelig diare en eneste gang og hun er snart 4 år *bank i bordet*

Ang lukt så svei den godt i nesen den ja =/

He he jeg lurte ikke akkurat på om han hadde noe oppi bleia for å si det sånn =)

Skrevet

Jeg kjenner det på lukten med en gang,. Ikke til å ta feil av... En kan blir litt løs i magen av mange andre grunner enn diare...

Men i vår barnehage ringer de med en gang den er litt løs.. Selv om det ikke er diare.. de er livredde for det.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...