Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag 27 februar gikk vannet klokka 7 om kvelden. Jeg ringte sykehuset og fikk beskjed om at jeg skulle ringe tilbake når det ble 10 minutters mellomrom melom riene, men de kom liksom aldri orntli. Dro til sykehuset senere for å måle riene og se at alt var bra med barnet, men rier var det altså lite av:( Jaja ikke noe annet å gjøre enn å dra hjem å vente. Lørdagen gikk likedan med ingen rier og jeg løp rundt med ungen sine bleier på meg fordi det rant vann av meg til støtt og stadig hehehe:p Dro på sykehuset igjen, men fikk altså beskjed om å komme tilbake søndags morgen 1 mars for å bli satt igang om ingenting hendte. Natta gikk med lekkasje og urolig søvn, men neiida.

Søndag morgen dro vi bort for å bli satt igang da. Fikk et par tabletter oppi skjeden og beskjed om å reise hjem å vente. Atter en gang:p (Bor 5min fra sykehuset) I 2 tida kjente jeg det begynte å knipe så smått i magen. Første rie! Da klokka ble kvart på tre måtte jeg be sambo komme seg i dusjen, for nå skjedde det saker. Kvart over tre var vi framme på sykehuset og da var det 5min mellom riene og jeg måte puste litt i støtene. Fikk tilbud om badekar som jeg takket ja til, men nå begynte det å bli vondt! Etter å ha sittet sikkert halvtime tre kvarter oppi der måtte jeg opp. Nå var det ikke lengre pause mellom riene og jeg ba så pent jeg kunne om epidural. Inn på fødestua bar det, men når jordmor sjekka åpning hadde jeg allerede pressrier! Her gikk det unna:o 4-5 press og ungen var ute. Ei nydelig lita jente på 49cm og 2975g. Klokka var da 5, så etter 3 timer lå jeg med snuppa i fanget. Når hu først fant d for godt å komme skulle d skje i rekordfart :D

Takk for mange gode råd fra alle dere her inne, ønsker dere lykke til ale sammen! Vondt er det, men smertene blir fort glemt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere og lykke til videre :)

Skrevet

Gratulerer så masse med lille jenta:)

Skrevet

Gratulerer så mye!:)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Masse lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye med lillejenten ;o)

Kose dere masse i tiden fremover! Gleder meg til det blir min tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...