Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei tuppa:)

Vært hos gyn i dag og ho titta langt inni kråka mi og tok ultralyd..haha.

ALT var bra. Frisk som en fisk. Ikke noe prob med å bli gravid sa hun. Spurte om hvorfor jeg da har ustabil syklus, og svaret var: STRESS. Det er for mye i hodet sa hun og siden syklusen min ble ustabil den mnd jeg ble prøver var hun 100% sikker i sin sak. jeg må stresse ned.

Trenger litt ideer fra deg jeg da:)

Hvordan stresse ned? Hvordan skal jeg klare å ikke tenke på det HELE tiden?

Gleder meg til du skal til gyn også. Det er så spennende. Hehe:)

Jeg spurte om hva jeg skal gjøre dersom det ikke skjer noe fremover og jeg skulle da komme tilbake i september. Hun ville ikke gi meg pergo heller. ARGH! Eggløsningen min kommer alt fra dag 13-23. Slitsomt.

jeg vet hvertfall at det ser bra ut oppi kråka da:):) Og bare det gjør at jeg slapper av mye mer:)

Stor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å hei:) hehe...laget e ny tråd til oss jeg,,,så ikke denne:):)

så bra at du har fin kråke da;);) hihihi;)er jo deilig å høre at alt står bra til inni der da;)

stress ja..hmmmm...er ikke akkurat rette personen om råd ang det...er temmelig stresset selv og fnyser av de som ber meg slappe av og ikke tenke så mye på det!!HALLO!!! for meg er det det samme som å si til en som ikke har hatt sex på to mnd ikke skal tenke på sex!!!! er du ikke enig da?jo lngre tid ting tar jo vanskeligere er det jo å få fokus bort fra det..... så har dessverre ikke noe råd til deg akkurat der:(

sist jeg ble gravid så fikk jeg sjokk!!for da var det turbulent i forholdet og tankene mine var rundt det og humøret var på tryne...hadde vært på danske båten og drukket sikkert fire kasser pils tilsammen hehe...fikk blødning som vanlig og tenkte ikke mer over det før jeg plutselig fikk så innmari vondt i spydene mine;);) øm som f...... tok en test og den var kongeblå!!! gikk til lege og var plutselig 6 uker på vei!! så moralen i den historien var at det med tankekjøret må bare falle seg naturlig inn og ikke noe en kan innstille seg på.....dessverre...skulle gjerne likt å få meg ett slikt sjokk igjen lissom;)

men men...var jo litt pussig at hun ikke ville prøve å gi deg pergo samtidig så høres det fornuftig ut på samme tid.... du har jo nettopp fått barn og er frisk og fin pluss at du dere ikke har prøvd ett år enda..men forsto ikke hvorfor hun skulle vente til september??det er jo over ett år da??DER datt jeg ut......

MEN skjønner frustrasjonen din da!:( er hel grusomt å gå sånn å vente og ikke ha full kontroll over el i tillegg....dere får det til snart vennen...helt sikker på det;)nå vet du jo at alt er bra også....det er mer enn hva jeg kan si om meg selv....så vær stolt av den fine friske kråken din hehehe;)

jeg lurer litt på om el har kommet tidligere hos meg denne pp.....har tatt to kapsler damiana hver dag fram til nå...kan den framskynde el???plus at jeg syns tempen min var så rar denne gangen?finner ikke igjen den forrige for sammnligning;(

koseklem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...