Gå til innhold

festesmerter. noen som har opplevd det`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan dere beskrive de? mensensmerter, sikkninger osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Det kjentes som veldig sterke menssmerter. Fordi jeg oppdaget dem et par uker før jeg skulle ha mens (rundt eggløsning) så gikk jeg til legen for jeg trodde jeg hadde en urinveisinfeksjon eller noe. Da var jeg da altså gravid, fikk beskjed en uke før menstruasjon om at jeg var gravid.

Skrevet

oj, så spennende..... Har sånn følelse nå jeg... el skal i grunn ha vært på søndag/i går.. Men da jeg ikke tar el tester så vet jeg ikke med sikkerhet, kan ha vært før.... og har menssmerter, og kjenner det i bekkene/korsryggen. Så er litt spennende at d er fler som har d sånn.. HÅPER vi har festesmerter da ;)

Skrevet

føler også noe er på gang =) trodde det var urinvei/ blære betennelse- men tok en test på jobben som motviste den teorien! kjennes egentlig ut som blanding av el og TR, og som om jeg har en hard kokkosnøtt?? der nede. heh vanskelig å forklare det men kjenner liksom heele livmora når jeg går- at det er ømt liksom! venter tr tors fred neste uke.. dette har vart siden lørdag

Skrevet

ja, merker liksom at d er noe som strekker seg når eg går å sånn. Kjenner sånn strekk i livmoren egentli hele tiden, men bedre når eg går. Helt rart. er liksom el smerter (nesten som mens smerter) men at d kjennes anderledes liksom. siden d er så sentrert.. hehe... bale.

No tror jeg jo ihvertfall at d skjer noe, siden d er fler enn bare meg som føler d sånn :P Blir spennende å se da i løpet av neste uke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...