Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Minste av 4 barn er 1 år i dag og dette er mitt siste barn. Altså min siste ettårsdag. Utrolig trist å tenke på for det den er mest spesiell i mine øyne. Men det ble og en flott dag men prinsessekake og masse god mat. Flotte gaver og et koselig besøk.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Ja, hadde ikke sønnen min vært allergisk mot hund, katt. bjørk og midd så hadde jeg nok gjort det etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er nr 4 i søskenflokken på 4 stk, altså yngstemann. Mamma sier alltid det samme som deg, at det var vemodig med den siste babyen, men at hun koste seg glugg i hjel med meg også (hvilket er sant:). Kos deg med nr 4!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Ja, jeg gjør jo det, men det er vedmodig å temke på at nå har jeg ingen baby lenger og kommer heller aldri til å få flere. Men jeg nyter hver eneste dag med ungene mine. De blir så fort store og vokser så alt for fort.Men jeg ser jo og at de vokser seg til og blir noen utrolig flotte barn. Håper jeg klarer å huske de små tingene, for det er de som betyr noe her i livet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Skjønner deg godt. Min yngste er 4 mnd, og er siste mann ut her. Blir ikke flere. Og for hvert stadie hun legger bak seg for hver klær hun vokser ut av syntes jeg er trist og vemodig. Og også litt rart.. Tenk at jeg aldri mer skal ha baby igjen..osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå