HappyFace88 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jupp!! Etter en svak rosa strek og en skyggestrek så kom tanta for fullt ikveld... Som for alle andre her inne, så var hun ikke ønsket.. Hun ble tatt imot med ordet "Faen.." Men en ting har jeg lært av denne mnd. ; "En strek er ikke alltid en strek" Eller.. i de fleste tilfeller er vel som regel en strek en strek.. Men jeg har som regel max uflax.. Så det er ikke annet og vente.. Hehe:) MEN, jeg ville bare ønske dere prøvere lykke til jeg, jeg håper at det går vel for alle... For tantebesøk er rett og slett til å bli deppa av, å de fortjener ingen!! Men.. Jeg gir meg ikke ennå!!
Lotta2010x2012 Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Det var kjipt... Men hvis du har fått en positiv test, så har det nok oppstått en kjemisk graviditet som man kaller det. At du har blitt gravid, men så har det mest sannsynlig vært noe galt med det, så kvitter kroppen seg med det. Ofte får man mens som vanlig eller kanskje litt seinere. Nesten alle opplever en SA enten de vet de har vært gravid eller ikke. Men det positive er jo at du mest sannsynlig ihvertfall har vært gravid:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå