Anne-B. Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Min yngste datter på 1 1/2 har alle mulige unnskyldninger for å få komme opp av senga på kveldstid. Sukk. Jeg vil bare strikke og se tv. Og kanskje ta meg en bayer.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Fnis, det høres hygglig ut med entusiastisk oppstandelse, da.
prekæs Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Hehe. Må komme med mitt bidrag her. Høyt på fly. "JEG PROMPA" "HØRTE DU DET" "LUKT!" Altså minsten, ikke meg:)
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Min gauler bare "stååååååååååååå ooooopppppp" "baaaaaaade" "meeeeeeeeeeeeeeeeeeelk" Hun er egentlig en flink liten sover, men etter at ny baby kom i hus syns hun vel det er urettferdig at hun må ligge på rommet sitt å sove, mens baby får go to town på puppen hele kvelden...
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Mi reiser seg berre opp mens ho roper "HEIA" og begynner å kaste dyner og puter og kosedyr over i senga mi. Så ser ho på meg og seier "titti flytte". Eg trur ho kallar seg sjøl for titti. Ho er 18mnd, så eg har ikkje hjarte til å bli irritert, eg må jo berre flire.
Anne-B. Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 Hun er egentlig flink til å legge seg til og sove på kvelden, men noen ganger er hun helt Albert Åberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå