Gå til innhold

Griiiinete 8 mnd gammel baby, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på ca 8 mnd som vanligvis er kjempeblid og tålmodig, liker og leke på gulvet, og smiler stort sett fra morgen til kveld... Men siste uken har hun vert sutrete på dagtid og om kvelden bare topper det seg.. Begynner i 17 -18 tiden, rundt når hun pleier å få grøt.. Så griner hun stort sett til hun legger seg... Sovner som en stein etter å ha slukt en flaske med mme..

Mulig hun er trøtt, men jeg synes det er litt rart også, hun sover stort sett 12 timer om natten, og 3-4 timer om dagen, første lur ca 10-12 og andre lur ca 14.30 til 16.. Og det har jo ikke vert noe problem tidligere, har hatt samme rutinen i noen mnder nå.. PLuss at hun ntop har begynt å sove skikkelig om natten også...

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, desverre ingen tips men vi har det sånn vi også!!!!!!!!! gutten vår er 7,5mnd og har den siste tiden vært så utrolig grinete!!! han har pleid å være en veldig smilende gutt og nå har også besteforeldrene hans reagert på at han smiler ikke like mye for tiden=0( men han sover veldig dårlig i tilegg=0(

Men jeg håper virkelig det bar er en fase som han må igjennom, tenker han er i en periode hvor det skjer mye i kroppen hans og han oppdager nye ting så det er kansje litt frustrasjon=0)

lykke til fremover håper det blir bedre snart!!!

Skrevet

Vår er også sånn. Han er 7,5 mnd. Puh, skikkelig slitsom for både han og meg.

Lykke til begge to! Det kan jo bare bli bedre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...