elskling Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 r det noen som har vært på ul i Tønsberg hos Kvinnedoktoren? Skal dit 3/4 og er da 11+2 uker. Hva så og gjorde dere? er så spent.........Får man med bilder eller film? pris?
Bonanza Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei. Jeg har tatt hele svangerskapspakken hos kvinnedoktoren i Tønsberg, og har hatt UL i uke 12 og 18. Kjempeflotte folk der, og doktor Nicolaidis gikk svært nøye igjennom fosterets anatomi. Han spurte hvor mye jeg ville vite, og jeg sa ALT! Er jo ikke alle som vil vite alt ....kanskje.... Det var utvendig UL, og vi så fosteret meeeget godt på 2d og 3d...helt utrolig teknisk utstyr de har der. Jeg fikk med bilder, og får en cd med alle UL når jeg er ferdig der. Det koster 800 kr for en enkelt UL, Jeg betalte 850 for jeg ville ha med risikovurdering.. Lykke til ;-))
VinterSol+2 Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 jeg har hørt mye positivt om Kvinnedoktor. selv går jeg til Seeberg og Kjøl som holder til over City Shopping. Der må en betale ekstra for å få utprint av bilde og sånn, men utover det får jeg alt gratis, fordi jeg er henvist dit av fastlegen min, -men de har kun 2d da.
nygift87 Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hei ) Jeg har bestilt tidlig ul hos kvinnedoktoren, skal ditt om 14 dager, er da 6+2. Håper alt står bra til med den lill:o) Har en god følelse så håper det går bra ) Hva innerbærer svangerskapspakken?
Bonanza Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Svangerskapspakken innebærer tre ultralyder, samt alle jordmorkontroller, etterkontroll etter fødsel med UL, og alle blodprøver... Bare gå på kvinnedoktor.no og kikk litt tilbudene... Der står også priser på de ulike tingene og pakkeløsningene ,-))
nygift87 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Takk ) Kjempe fint. Er så spent på ul den 23. mars jeg... Håper så inndelig at alt er bra med den lille spiren og at hjertet dunker og slår )
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 kan jeg spørre hvorfor dere betaler over 5000kr for svangerskapspakken når du får alt dette gratis hos kommunejordmor, helsestasjon evnt privatklinikker med offentlig tilskudd, som den jeg går til? om en virkelig ønsker den 3d-screeninga, så kan en jo bare bestille den i tillegg? eller er det andre grunner til at dere velger å betale masse penger for noe som i utgangspunktet er gratis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå