Cat.68 Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Det lurer jeg også på. Håper hun haar det sånn noelunde greit.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Har hørt nicket men tydligvis ikke fått med meg alt, hva har skjedd med henne?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Det har jeg også tenkt på mange ganger... Håper hun har gode øyeblikk sammen med datteren
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 hvis det var sant, er hun antagelig og dessverre død.. Ettersom hun hadde 4 uker igjen å leve når hun skrev siste innlegg.. Hvis det ikke var sant, er hun nok her under annet nick..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Hun var inne her og skrev for ca tre uker siden...Tror det gikk opp og ned..Huff, har også tenkt mye på henne.. Folk begynte på den tiden (3 uker siden altså) igjen å spekulere om alt bare var tull...Plutselig var hun her igjen og tok til motsvar..(eh..heter det det?)..Hun ble veldig trist av å lese at folk skrev slikt om henne.. Mennesker kan være grusomme!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Ok, ja nå husker jeg litt mer om nicket hennes. Det er vel egentlig bare hennes nærmeste som vet hva som stemmer, og det er jo egentlig det viktigeste.
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har iallefall tenkt mye på henne og ønsket henne styrke og gode stunder med familien. Håper hun har det bra uansett hvor hun er nå... Livet kan være så grusomt urettferdig noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Siste login var 8.januar 2009, så om hun ikke har opprettet ny profil, så er hun ikke innpå her lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå