Brenda med 2 ute Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Huff, jenta er sint om dagen. Hun får det ene raseriutbruddet etter det andre. Vi prøver å forstå og finne ut av hva hun vil. Vi vet som regel hva hun vil, men vi må sette grenser for henne også. Hun hiver seg på gulvet og dunker hodet i rent sinne på en gang hun ikke får som hun vill. Jeg mener at dete er en fase og det vi må være tålmodige med henne. Vise at vi skjønner at hun er sint eller frustrert, selv om hun ikke får som hun vill. Hun må jo få lov å vise følelsene sine. Så er hun sliten etter en lang dag også og da skjer det fortere. I barnehagen er hun bli som ei sol. De fleste kan ikke tenke seg at hun kan bli så sint som jeg beskriver engang. Mannen min trur det er noe galt med henne og at dette ikke kan være normalt. At vi er for lite med henne, at hun er for mye i barnehagen. Men jeg trur ikke det. Han synes det er skummelt med sinte mennesker, mens jeg mener dette er helt normalt og at det gir seg snart. Noen fler som er i samme situasjon???
Expat Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139781932 Og vi ønsker også dere velkommen til fenomenet trassalder. Det er festlig.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Det er helt normalt. Snakker hun mye? Jentungen var mye sint og til tider "voldelig" før språket kom på plass. Mye frustrasjon pga vi ikke bestandig skjønte henne, og hun oss. Det blir bedre =)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tror dette er helt normalt, ser samme spørsmålet her inne ofte, og har også snakket med foreldre som har barn på samme alder. Typisk 1,5 års-ting. Jenta vår er også sånn. Jeg håper og tror det blir bedre når de forstår og snakker bedre=)
cherry coke Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Ja, det blir bedre...helt til de blir 3;-)
junigutt 78=) Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Min sønn er også akkurat slik. Godt å høre det er normalt=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Akkurat som min sønn! han er sen språklig, så det er nok derfor.. 18 mnd, og har fortsatt ikke et eneste forståelig ord nesten. Opplevde ikke det samme med jenta mi, men hun begynte å prate tidlig.. så kan nok ha en sammneheng ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå