juliogjuleprinsesse Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har ikke spist dette før, så vet jo ikke engang hvordan den ser ut... Men vi skal ha med noe mat bort til en lunsj i helgen, og da inbiler jeg meg at dette kunne vært festlig... Noen ENKLE oppskrifter, både på utseende, fremgangsmåte og ikke minst innhold!
Aloeverababe Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei. Tror det er en typisk svensk rett, så jeg har en link til en svensk side hvor det er forskjellige oppskrifter på denne "kaken". Spiste den med tunfisk en gang for noen år siden, og det var jo godt. Har aldri prøvd å lage den selv, så ingen egne erfaringer med hvordan du lager den. Håper du lykkes :-)
Aloeverababe Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Og da var det kanskje på sin plass å gi deg linken også. http://www.matklubben.se/recept/sm%F6rg%E5st%E5rta Beklager at jeg glemte det. Lykke til igjen :-)
Mazza** Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hei , har noen bilder på profilen av smørbrødkaker hvis du trenger tips
juliogjuleprinsesse Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 hm...måtte registrere seg for å bruke denne... men jeg tror jeg har funnet noen tips likevel... Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå