Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hei.. Har tenkt så på deg.. Har du vært på ultralyd? Spent på om de kunne se noe...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/139767640
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Ja, har lagt inn innlegg på skravle. Alt så helt fint ut, blir en jente på oss ser det ut for :-) Er fortsatt litt i sjokk da, klarer ikke helt å tro det liksom.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Oi...så koselig:) Gratulerer så masse...så spennede:) Har du et navn på lur da?
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Nei, var jo så sikker på gutt at vi ikke engang har streifet tanken på jentenavn. Har god tid på oss da :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Så bra! Jeg har tenkt på deg i dag alva, og krysset fingrene for at det ble en frisk og rask jente:)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Ja, det er sant:) Jeg syntes navn er sååååå artig. Har det klart ca 4 år før jeg blir gravid jeg...hehehe
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Takk for det. Høres sikkert litt rart ut, men blir faktisk veldig rørt av at noen har tenkt på meg og krysset fingrene for meg, er koselig å høre :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 Har også tenkt på deg i dag.. vet jo ikke hvem du er, men du er jo ganske aktiv her inne så jeg har lagt merke til deg. Sett at du har 3 gutter fra før og venter nr 4. Så koselig å lese at jenta kommer da, ble ganske rørt av innlegget på skravle.. fikk faktisk tårer i øynene:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå