mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 er 20 uker idag å halvveis:) er det flere? ; kjenner dere noe? jeg har begynt å kjent nå nå ja:) utroli følelse! <3 gleder meg til de sparkene bli krafigere å at magen begynner å vokse:) hvordan er formen? føler meg trøtt å slapp hele tiden!
morsomjente Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 er halv veis på torsdag jeg...så vi er "nesten" like...hhaha:) jeg kjenner utrolig mye liv...er andre gangs å kan ikke huske at det var så mye sist...:)Jeg får sånn"trøtte" dager inn imellom...men stortsett oppegående...er tom for energi i syv tiden når tre åringen har lagt seg
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 hei.. Jeg er halvveis på søndag så henger meg på her :)Deilig å ha kommet så langt,håper resten går like fort:) Kjenner mye liv jeg også,er en herlig følelse Formen er bra den,er også litt trøtt innimellom og er ganske mye kvalm.Men er jo veldig mye bedre enn for bare noen uker siden så går jo rette veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå