jippi78 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Har dere tips til hvor en kan kjøpe ullklær? Har kjøpt et sett på H&M samt sett på Nøstebarn og Gullull men lurer på om en kan få kjøpt noe som er litt billigere? Kunne tenke meg ulldress, pysjamas, lue mm.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Tom og Trine har fine og rimelige ullklær. Det selges på sparkjøp og på sparkjop.no.
2flottebarn;) Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Sparkjøp sine ullklær er kjempefine. Janus og Joha er også fine ullklær som ikke er så dyre som nøstebarn. I Trondheim selger de dette på barnas hus og coop obs. Jeg kjøpte på hm til førstefødte (str 50) og de var helt greie, men ble fortere slitt enn andre ullklær jeg har hatt. Men samtidig vokser de jo så fort den aller første tiden!
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hei:) Jeg liker Janus sine klær veldig godt:) Og kjøper det alltid et nr større en jeg trenger:) Lette og tynne så en kan godt brette det litt opp:) Og de tåler vaskemaskin godt:)
jippi78 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 Tusen takk for svar:) Greit å ha i hus.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Cubus har også noen kjempegode som har bomull innside og ull utenpå. Veldig gode og myke! Ellers har name it mye fint.... Bare så dumt man ikke kan kjøpe alt...
labolina Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Sjekk ut www.englebarn.no, og www.gullull.no!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå