Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 var hos gynekolog i dag. hun skulle sjekke om jeg var moden å div.. fikk vite at jeg var moden og hodet var godt nedi bekkenet, kunne egentli føde når som helst sa hun. det hun gjorde var vondt og ubehagelig!!! føltes ut som om hun gjorde mere enn å bare kjenne på hode for å si det sånn.. hvordan føles det å bli strippa? det jeg lurer på er om hun gjorde det, men hadde jeg merka det på noen spes måte da?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Vanskelig å forklare,men hun tok tak og røska i hehe.Var litt vond og ubehagelig. Men riene mine satte igang og ungen kom 11 timer senere.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 da må det har vært det hun gjorde... skikkeli vondt var det.. hadde vell ikke vært vondt om det bare var "beføling" av ting å tang der inne:-) HI
Bunnies by night Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Jeg ble strippet to ganger av fødselslegen fire timer før jeg ble satt i gang med drypp... det var mye vondere enn selve fødselen... Han sa at han gjorde det relativt brutalt for å få fødselen i gang... han røsket og tøyde - så jeg begynte å blø... auuuu....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 uff. ekle greier egentli. måten vi blir "røska" å styrt på innvendi.....:-( men det må vell til:-) HI
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg ble strippa i dag! Ubehagelig, men ikke vonct i den forstand! Har ikke merket noe særlig forandring ennå, annet enn at kynnerne kommer hyppig, og magen og ryggen er øm!
Bunnies by night Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Hihihihihi ja - men man er jo så fokusert på endelig å få møte den lille - så da finner man seg jo i det meste;) Du må i hvert fall ha masse lykke til! og håper jeg ikke skremte deg altså - gjorde vondt - men varer jo ikke lenge(og som sagt så var det litt spesielt med den strippingen av meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå