Mammapudding Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Bleieutslettet til Leah var nesten helt borte etter 3 dager med krystallfiolett, men ikke helt..og nå er det kommet litt tilbake, er 2 dager siden jeg smurte sist. Kan jeg smøre igjen i kveld?
Heira☆ Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 I flg. det jeg finner på nettet, så skal den ikke brukes mer enn 3 dager nei. Og det gjaldt hvertfall på små barn.
Gjest amandine Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Vi brukte det mot trøske både baby og jeg i 2003 og det var mye lenger enn 3 dager.. Jeg på brystet og han fikk det i munnen! Ringt og hølr med apoteket, du. Vi fikk utlevert på barsel...
Heira☆ Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 HÆ, brukte du krystallfiolett i munnen på bayen din??!! Det er det rareste jeg har hørt. Man skal vel ikke innta dette i munnen?? Åssen så den lille ut i munnen da da? Stakkar, var vel lilla i mange dager. Sikker på du ikke blander med noe annet du fikk da? Er som regel mycostatin man får om man er plaget med trøske.
£adybird Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Har du prøvd inotyol? Det gjorde underverker i rompa hos oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå