Gå til innhold

Er i uke 20 og fremdeles kvalm..:( flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som har det slik?noen dager er det ille,andre dager bedre men venter stadig på at det skal forsvinne..

Er slitsomt å være kvalm stadig..og så merkelig smak jeg får i munnen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Er i uke 24 og er fortsatt kvalm, værst om morgenen og på kvelden når jeg er trøtt.

Hadde det sånn med førstemann også! :)

Trøst deg med at du er halvveis! Når babyen ligge i armene dine har du glemt alt! :)

Skrevet

Ja,sant det:)når alt kommer til alt så er det vært det:)

Men må innrømme at det til tider er forferdelig slitsomt,brekker meg mye og det er verst når jeg er litt sulten..

Godt å være halvveis,håper resten går like fort !!

Skrevet

Jeg er i uke 26 og sliter fortsatt med kvalmen og formen. Får heldigvis i meg mat nå da, men sleit med det lenge. Ligger godt på minussida når det gjelder kg enda.

Det er slitsomt, men verdt det tilslutt. Så hold ut jenter og hold motet oppe :)

Skrevet

Er 19 uker, og ja er fremdeles kvalm.. Kaster ikke opp like mye lengre, men brekker meg mye :/ Vi kommer jo gjennom det, og det blir helt fantastisk når babyen endelig kommer :)

Skrevet

Eg er i mi 19. veke, og seinast i dag har eg kasta opp tre gonger! Så du er ikkje åleine. Eg var døgnet-rundt-kvalm i vekesvis, men no er det stort sett berre på morgonen. Men nokre dagar - som i dag - er framleis ille som fy!

Men det vert vel gløymt til slutt ja...sjølv om eg har sverga til mannen min at det er hans tur til å vera gravid neste gong! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...