Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Har hatt en stor eksamen idag,og så deilig å ha den unna gjort!! Nå har jeg bare denne uken igjenn på skolen før jeg går ut i permisjon! Da kan jeg endelig konsentrere meg bare om gullet i magen og vår kommende lille familie!! Jeg har jammen klart det!! Fra neste uke av skal eg ta det helt med ro og kose meg med forberedelsene og ikke minst være hjemme i mitt eget hus og min egen hjemby med min hærlige sambo! Er så sliten men lykkelig!! No more stress og kav,nå skal jeg prøve å lade batteriene! Jeg har vist alle som ikke trodde jg sku klare det,at jeg har bitt meg fast og klart det! Hilsen Lotte i uke 37
lillebøllaspringmadrass Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Så bra!! Du får holde beina samla til uka er over:) Lykke til med baby og tiden fremover:)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Gratulerer så masse Lotte!!! Kanonbra jobbet!!!! Håper eksamen gikk bra!! Nyt de siste dagene, og SLAPP AV!!! Lenge til du gjøre det igjen nå vettu, om du ikke utnytetr disse siste dagene!! KLem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå