Gå til innhold

Til dere som bitcher på forumet her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er problemet? Hvem er dere så sinte på?

Til deg som hater jenter i tights, blonde damer over tredve, irriterer seg over at Linni Meister er gravid, og spyr av undertøysmodellene: Se dypt i deg selv og tenk over hvor dette sinnet kommer frem. Hvorfor ikke la folk finne sin egen stil, sitt eget liv og vær fornøyd med du du har selv? Det blir ikke bedre av å være slemme med andre.

Hvis disse forumene er en pekepinn på hva slags damer som vandrer ute i samfunnet vårt, blir jeg seriøst bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yaaaaaaaawn

Jeg er en av bitchene.

Skrevet

De som skriver desse innleggene og provoserende kommentarene er rett og slett folk som tuller seg, for å lage litt liv å røre, og ha noe å le av ;) Kanskje det er to unge jenter eller to useriøse tenåringsgutter som er ordentlig morsomme =) Sitter å ler på rommet sitt ;)

Jeg er i grunn enig med deg, i at det er mangen som er ufine og ute etter krangling. Men dette innlegget ditt, med ditt valg av ord var ikke akkurat noe gledesinnlegg det heller :P

Skrevet

Slike tråder som dette får bitcher til å le seg i hjel.

Du skjønner vesle hi at enkelte her inne kjeder vette av seg og passer på å legge ut provoserende tråder, det mest bekymringsfullt må være de som svarer på slike tråder og lager slike tråder som dette:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...