Gå til innhold

Blir en rar dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

til fredag.

Bursdag på fredag den 13. har jeg hatt mange ganger og siden 13 er lykketallet mitt så er ikke det noe big deal.

Dagen er den samme som begravelsen til han som gikk bort så altfor tidlig og det er i kirken vi ble konfirmert.......det blir sårt og rart....

Vi er mange som skal dit og det blir godt å være sammen. Men fy som jeg gruer meg......kjenner alle følelsene har dukket opp igjen.....de jeg var midt i for 2 år siden...og det vekker til minne så mange mange minner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan bli en litt spesiell dag, ikke lett å ta i mot gratulasjoner på bursdagen da....

Og du de følelsene som kommer tilbake, de er vonde der og da..... men de er også en del av det å komme seg videre....

Jeg gruer meg på dine vegne....Men du har varme mennesker rundt deg, som bryr seg om deg... så det kommer til å gå bra....-til slutt..

Men du, selv om dagen din ikke blir helt slik den var tenkt, så kommer vi til å gratulere deg her inne. Og så kan du svare på den når det måtte passe sånn...

Ønsker deg en fin dag midt oppi alt, på fredag. Jeg tror jeg vet hva du ønsker deg.....

Skrevet

Blir nok en tøff og spesiell dag det ja.

Jeg kan nesten kjenne den følelsen du må ha.

Håper alikavell det vil gå så greit som det kan,alt sammen...

Klemmer fra meg.

Skrevet

Takk for det dere:)

Dagen blir som den skal bli, jeg er der og så tar jeg det etterhvert kjenner jeg.....

Men det er underlig hvordan bursdagene i vår familie samtidig blir sterke merkedager for resten av livet.......

Skrevet

Bursdag og begravelse, for noen kontraster .........

En dag med mnge følelser, gode og vanskelige.

Det er en spesielt og vondt å gå i en begrvelse til en på samme alder,

det er ingen mening med det egentlig. Jeg kan iallefall ikke se noen mening i at unge mennesker dør, men så skal der jo være en mening med alt som skjer, ikke vet jeg, det føles bare så urettferdig.

Jeg ønsker deg masse lykke til,

(burdagshils.kommer self. senere;-)

Skrevet

Du vet jo hva jeg jobber med... når vi ser ut av vinduet fra det ene rommet der alt det flotte skjer, så ser vi rett ned i kirkegården... Det gir en fantastisk ro og mange synes det er fint og foretrekker det rommet... Det er lit tenkvert. Det ene er en del av det andre... merkelig nok.

Jeg vet det blir tufft men jeg håper du får en fin fødelsedag allikevel.

Kjempestor bjørnklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...