Gå til innhold

Ja,hvor mye har vi gått opp da dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27+3 og har gått opp 10 kg...Gikk opp 7 kg i første trimester!

Snakka med ei venninne i dag som gikk fra 50 til 84 kg i sitt svangerskap, hun er kjempefin igjen nå uten hardslanking. Ei anna som venter nå i disse dager har gått opp 26. Tror ikke man må tenke så mye på tallene på vektnåla, heller se til at man spiser og mosjonerer greit. Vann kan utgjøre mange kilo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 uker i dag, + 2kg. Gikk opp 13kg sist, så vil prøve å holde meg under det:) Det holdt!

Skrevet

Jeg er 15+4 og har gått ned 2 kg. Hadde igjen litt fra sist svangerskap (gikk opp 12 kg da, men sleit med å få dem av igjen - ikke alle som "ammer dem av") så jeg synes det er greit at jeg gikk ned litt i begynnelsen denne gangen. Så får vi se hvor mye det blir til sammen,...

Skrevet

gikk opp 7 kg til uke 16 ca så stod det stille til nå uke 23. har gått opp 1 kg det siste døgnet.. :-)

(har spist litt mye så regner ikke med at alt blir..) :-)

forrige gang gikk jeg opp 9 kg.

Skrevet

Jeg gikk ned 12 kg i starten og har gått opp igjen 7 kg.

er 24+4 i dag

Skrevet

15+5 og har gått opp 1 kg...med nr 1 gikk jeg opp 11 kg, så tiden får vise om det blir flere kg denne gangen;-)

Skrevet

er 15+0 i dag, gikk ned ca to-tre kg i starten, hadde begynt å gå opp litt, litt over 1 kg kanskje, men har vært dårlig de siste dagene nå, og gått ned to kg igjen... så ligger vel på litt over - 3 kg en plass...

Skrevet

uke 24 mener jeg. i min uke 25 i morgen/natt

Skrevet

jeg er i uke 27 og har gått opp 6 kg, forrige gang hadde jeg gått opp 12kg på samme tid!!

er nomalt vektig

Skrevet

Jeg er 18 uker i dag og gått opp 4.7 kg!

Skrevet

Er i min 13.uke og har gått opp ca.5 kg, altfor mye, men mistenker en del vann.... Går en daglig tur på ca en time og spiser normalt, ikke mye karbo eller stivelse! But still....

Gikk opp 13 kg i mitt forrige sv.skap og hadde håpet at jeg ikke ble tyngre enn det denne gang...haha....er jo lov til å drømme! ;)

Bekymrer meg ikke, det gjør heller ikke JM...er nok mest vann til nå ja...

Er helt normalvektig, selv om jeg ikke alltid føler meg sånn.....

Skrevet

Jeg er i uke 26+1 og ligger på minus 7 kg. Har slitt med kvalme/brekninger og gikk ned 10 kg i løpet av de første par mnd. Kom på 3 igjen rundt juletider og har ligget stabilt på minus 7 siden da.

Skrevet

Jeg er 24 uker, og har lagt på meg 10kg! Har ordentlig stor mage, og mye større pupper, så det har lokalisert seg fint egentlig! Passer fortsatt mine gamle bukser, og det er jeg veldig fornøyd med, for jeg har brede hofter og rumpe fra før!

Skrevet

18+6 og opp 1 kg

Skrevet

jeg er i uke 29 og har gått opp 7,5 kg...blæh...mye synes jeg...men magen er gigantisk...håper det stopper opp litt nå snart...

sist gang gikk jeg opp 25 kg, men det var myyyye vann....merker antydninger til vann nå også....:o(

Skrevet

oj...mente at jeg er i uke 28....:o)

Skrevet

jerg er 14+6 og har gått opp ca 3 kg....

Skrevet

uke 14 i dag, gått op 5 kilo. Men går med tvillinger da, skal bli spennende å se hvor dette ender

Skrevet

Uke 23 i dag. Har til nå gått opp 15 kg siden før jeg ble gravid, men var da ganske så beinete.. så det gjør ikke så mye enda. Har ikke vært plaga med kvalme og oppkast i det hele tatt. Har derimot bekkenløsning til tusen, så får ikke bevegd meg så mye som jeg bruker. Selv om jeg spiser normal \, sunn mat og trener og svømmer 2-3 ganger i uka så bare kommer kiloene. Synes det er nok nå, så håper ikke det øker så mye mer.

Skrevet

16 + 0 og gått opp 2 kg. Men så var jeg sjuk en lang periode, og gikk ned 3 kg også, nå er jeg oppe igjen der jeg var før jeg blei sjuk...

Skrevet

Jeg er 13+1. Har gått ned 8kg... Vært veldig kvalm hele veien og er det ennå. Får i meg minimalt med mat. HAtt en sykehusinnleggelse også... Håper vekte snart peker oppover!

Skrevet

Jeg er 21+6 og er gått opp 9 kg.

Skrevet

uke 25+3 og har gått opp 8,5kg.

Kiloene har kommet på riktig plass og jeg og snuppa har det bra, så kiloene bekymrer meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...