Gå til innhold

UL i uke 21! Litt surt synes jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ENDELIG brev av stavanger sykehus idag om ultralyd time! Blei veldig skuffet, hehe. Trodde jeg skulle få time før di tok påskeferie, men neida. Jeg må vente til 22 april, da er jeg 20+5 (nesten 21 uker jo)!! Ble veldig skuffet, pga en vennine som også er gravid har fått 14 april å hun er 3 dager mindre på vei enn meg også (ikke at det er så mye, men uansett, hehe) Å det som plaget meg mest av alt opp i dette er at samboeren min ikke er hjemme da. Han er jo sefølgelig i nordsjøen. Jeg ringte også å sporte om å få før 16 april nå han reiser, men det hadde de ikke tid til å måtte da vente til bejunnelsen av mai! Å det vil jeg jo heller ikke. Så jeg får bare ta den timen. Litt surt, men men. Gleder meg masse til å se lillegull inni der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Smilefjes (og takk for koselig mld ang ULen min idag :))

Skjønner at du er skuffet jeg men påske og ferier er visst ting vi ikke rår over som gravide og fødende (har jeg erfart).

Med min første fikk jeg først brev fra Ullevål om at jeg ikke fikk UL i det hele tatt fordi det var sommerferie avvikling da.......Det gadd jeg ikke å finne meg i og ringte dem, møtte en skikkelig sur/kranglete dame. Når jeg så i min fortvilelse fortalte at jeg hadde termin julaften og spurte om jeg risikerte samme mottakelse når jeg kom for å føde fikk jeg til svar at ja det burde jeg jo regne med som hadde termin på en slik dag....(HALLO....). Søkte meg raskt vekk fra Ullevål og har holdt meg unna siden. Og på det nye valget mitt (dengang ABC på Aker) fikk jeg UL i uke 18 og fantastisk oppfølging og mottakelse også under fødsel (som ble noen dager før jul).

Nå er ikke det like enkelt å velge og vrake i fødeplasser i stvg vil jeg tro (verdens finaste by forresten fra ein ekta siddisjenta) men du kan jo alltids ringe igjen innimellom og håpe at de får en avlysning som du kan snappe opp :):) Litt flaks kan man jo ha innimellom da :)

Skrevet

skjønner deg veldig veldig godt...Jeg var også veldig spennt når jeg fikk brevet fra sykehuset...da fikk jeg ul time 17.mars, ble litt skuffet, ja :) da er jeg 21 uker...men tror du ikke jeg fikk et annet brev der sto det at det var en misforståelse...skulle komme den 19.mars...enda mer skuffet, haha...selvom det var bare to dager.....men men...sånn er det bare :)

lykke til videre...skjønner at du gleder deg veldig...

Skrevet

Bare kjekt :)

Ooj, tror også jeg hadde søkt meg ganske fort vekk derfra da! Åsså at det var feil å ha termin på julaften (ikke akuratt noe du valgte da, synes det var en stilig dato jeg) ;) De der sure damene kan irritere skikkelig asså.. Kjempe bra at du er fornøyd den andre plassen da :)

Ja, det er liksom det. Det er jo ikke andre sykehus i nærheten heller liksom ;p Ja, det var jo ikke så domt. Går jo fint an å prøve, å håpe på det beste :) Ja, det er en kjempe flott by :) Hadde vore kjempe kjekt om samboeren også hadde fått vert med. Men vis ikje så får han iallefall være me på 3d-ultralyd ;)

Skrevet

Off ja, er ikke kjekt det der! Men men, slik er det vist ;) Åh, jaja 2 dager er litt det da, det er jo 2 dager ekstra å vente.. Men det er jo ikke lenge til du skal der nå da.. Lykke til videre du også, kan tenke meg du også gleder deg masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...