Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Alle skal gi ungen min Disney klær..Hvorfor er det så ille populært å gi i gave??
Lilli med småtrolla Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg liker de milde, gode gammle klassikerene. Men alle desse nye bråkete barneseriene på Disney Channel og Toon Disney er jeg ikke noe begeistret for
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Ja! Du er passe skudd om du ikke liker Disney!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 jeg trodde ikk noen kunne hate disney jeg da;) Det er jo kosen over all kos å se på de koselige gamle disneyfilmene:)
KaMa Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Nei, som vanlig så skal det mer til for å være unik. Selv hater jeg ikke, men jeg liker ikke Disney, hverken alle de sukkersøte og identiske figurene eller å kle ungen opp som en reklameplakat.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Disney-klær er hype. Disney-filmer er kultur. Bytt.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Disney er helt greit som film. Klær o.l. er bare ikke lekkert. Synes det var litt artig å handle på Disneystore for 10 år siden, men med Disney i hver kjedebutikk som finnes så er liksom ikke det spes spennende lenger.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 hater ikke disney.. liker noe, og misliker noe. mye av disse nye seriene er rett og slett slitsomme, men mini elsker de.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 Formulerte innlegget litt feil..Greit at barn ser på Disney på tv!!Men,hvorfor skal alt være i Disney for det?Klær,tapet osv..Det er så lite fint..Masseproduserte ting er jeg virkelig ikke særlig begeistret for . Å alle skal gi det i gave til ungen min..Liker ikke å kle opp ungen min med det jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Enig med HI, Disney er kommersielt og overpriset og med klissete moral, nå snakker jeg om nyere produksjoner så klart. Har ikke noe behov for å støtte den gigantiske pengemaskinen.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Ja,det er det jeg mener også 18.03:) Bra det ikke er bare jeg som har ett sånt syn på det;) Hilsen HI
Miss Misantrop Skrevet 10. mars 2009 #13 Skrevet 10. mars 2009 Personlig liker jeg disney svært godt. Både spillefilmer og tegneserier. Har faktisk stocket Don Rosa (unskyld....) Men når det kommer til gaver, da spiller det vel liten rolle hva du liker. Det er jo tilbarna dine og skadelig er det vel strengt talt ikke....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #14 Skrevet 10. mars 2009 Det er helt greit at barna mine får ha Disney ting om de liker det,men nå har det seg sånn at barnet mitt er knapt 1mnd gammel,å har haugevis med Disney klær..Liker ikke å kle opp babyen min med det.Det tar selfølgelig ikke noe skade nei..Jeg bare lurer på hva som er så fasinerende med Disney?Liker ikke å se på Disney filmer engang.Hadde det vært opp til meg så skulle ikke noe som har med Disney komme inn i mitt hjem,men nå har det seg jo sånn at det er noe jeg ikke kan velge. Men,det skal ikke bli noe overflod av det i allefall..Men,barna mine kommer til å like Disney som alle andre barn,kan ikke nekte de å likte det..Men,hvorfor skal det være så MYE av det?
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 10. mars 2009 #15 Skrevet 10. mars 2009 Ahh.. Don Rosa er jo bare en av de mest fantastiske tegnerene i Disney da, Miss Misantrop! I love him! En disney figur på en body eller noe er vel ikke farlig? Og om du ikke liker det så kan du jo bytte det(?) Hvis det er for mye for langt å bytte gaver, så får du heller uttrykke klart og tydelig at du ikke vil ha det da. Finnes vel værre ting å få enn Disney? I senere år kommer du vel til å møte på endel kamper med ditt eget barn om andre figurer og ting som du ikke liker, men som barnet ditt elsker..... Slit med helsa
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #16 Skrevet 10. mars 2009 Ja,jeg er fult klar over det du over her..Har jo sagt hva jeg mener om det,men at jeg ikke får gjort noe med det om barnet mitt liker det..Bare skjønner ikke hvorfor det skal være så utrolig mye av det..Fins i alle butikker så å si..Men,jeg får vel bare leve med det vel..Kan jo ikke forhindre barnet mitt i å like det,er jo noe alle barn liker det..Er vel bare jeg som er veldig sær av meg..Men,jeg bare klarer ikke å kle barnet mitt i det,body er helt greit..Men,når det kommer til større plagg,spesilet Hello Kitty,kan ikke fordra det..Men,som sagt det er vel noe jeg bare må leve med..Er jo tanken som teller uansett.
Miss Misantrop Skrevet 10. mars 2009 #17 Skrevet 10. mars 2009 Jeg vet ikke hvor mange hennes og mauritz joggedresser jeg fikk til min gutt. Kanskje ikke akkurat min stil, men de kom godt med til å byttepå! Så får du heller kjøpe noe du liker kjempegodt selv! Moter kommer og går. Snart passer det den ene, snart den andre.
prekæs Skrevet 10. mars 2009 #18 Skrevet 10. mars 2009 Hate, som i hate? Utrolig. Vil si at det jeg har sett i disneytøy, i hvertfall til helt små babyer, må man være temmelig spesiell for å hate. Men det er muligens mulig at det er spesiell man vil være. Og da liker man ikke det som er populært.
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 10. mars 2009 #19 Skrevet 10. mars 2009 Man får alltids mye ræl som man ikke liker. Det kan jeg skrive under på. Alle har vi forskjellig smak også, og det som fenger andre fenger kanskje ikke oss. I svangerskapet mitt hadde jeg en stor kampanje mot plysj sparkebukser, gule klær og bodyer med blondekrager (altså feminine guttebodyer). Jeg passet på å brøle ut til nærmeste familie at dette var ikke helt min stil og at jeg kom til å bytte det. Utakknemlig? Ja, fryktelig, men så funka det bra og Prøv det!
KaMa Skrevet 10. mars 2009 #20 Skrevet 10. mars 2009 Så man vil være spesiell dersom man ikke liker klær med Disney-figurer på..? Det kan umulig ha noe med smak å gjøre? At man syns barneklær er finest uten tegneseriefiguerer på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå