Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tror at de som tror på disse kosnpirasjonsteoriene er mindre begavet.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tror at de som tror at de som tror på disse konspirasjonsteoriene er domme.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Skjønte du ikke at det var en spøk med den skriveleifen, så er du faktisk ganske dom;)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Hahaha anonym 16.43! Skjønte du egentlig hva du skrev nå? Lættis*u*
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Finnes det noen teorier ang det som skjedde 9/11 som ikke er konspirasjonsteorier?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Jeg syns disse teoriene er kjempe interessante, Ikke dermed sagt at jeg tror på dem, men det er veldig mye med dette som er veldig rart og mange ubesvarte spørsmål. F.eks. rundt flyet som kræsjet inn i Pentagon, som ingen så. Er ikke det litt rart kanskje? Og måten tårnene raste sammen på, tårn som skulle tåle mye høyere temperaturer enn bensin som brenner. hmm. veldig rart. Og gullbarrer som ble flyttet fra tårnene noen dager før. Jeg syns det er kjempe spennende jeg! (og jeg er ikke dum, har lang utdannelse)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 enig med ano 18:40, konspirasjonsteorier er spennende, og det er uansett hva det går ut på.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Samme her..Har studert masse omkring temaet, og syns også at det er kjempe interessant.. Det er uten tvil mye som ikke stemmer ang. medias og regjeringens fremstilling av hva som skjedde den 11/9.. Lenge leve USA og patrioismen:)
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 Konspirasjonsteorier er jo som oftest underholdende, men 9/11-teorier er jo ganske spennende paa en maate fordi pressen har vaert saa kneblet i USA at en maa jo bare bli nysgjerrig paa hva det er som er saa forferdelig med disse konspirasjonsteoriene og hvorfor det i talefrihetens krybbe ikke er tillatt aa skrive fritt om dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå