Gå til innhold

Livet i livmoren


Anbefalte innlegg

Skrevet

Program på National Geographic i morgen onsdag kl 15:00

 

Viser hvordan fosteret har det inni mors mage... Kan være artig :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tipset =) Det var fint!

Sett den en gang før. Men da var jeg ikke gravid. Sikkert ekstra spennende nå! =)

Anbefaler den til alle! :)

Skrevet

dytter denne opp jeg:) skal prøve å få det med meg i morgen:)

Skrevet

Har ikke national geograpic, men skulle veldig gjerne sett programmet om vi hadde hatt kanalen... ;)

Takk for tipset da...

Skrevet

takk for tipset. visste ikke at vi hadde denne kanalen en gang, men det hadde vi;) blir spennende å se..!!!

Skrevet

Åh,typisk at jeg ikke er inne da!!

Skal til akupuntur idag.. :)

Skrevet

Kan dere sjekke hva det programmet heter på engelsk, hvis det viser seg? Så kan jeg sjekke det på nettet, kanskje det kan kjøpes..

Skrevet

Åh... kult, takk for tipset, det skal jeg se. :)

Skrevet

Åh det var typisk. Er på jobb når det begynner.....

Skrevet

Den heter "Life in the Womb", og du kan b.l.a se den på Youtube :)

Kos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...