Juni prinsesse Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Program på National Geographic i morgen onsdag kl 15:00 Viser hvordan fosteret har det inni mors mage... Kan være artig )
Lilli med småtrolla Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Tusen takk for tipset =) Det var fint! Sett den en gang før. Men da var jeg ikke gravid. Sikkert ekstra spennende nå! =) Anbefaler den til alle!
*toppris* Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 dytter denne opp jeg:) skal prøve å få det med meg i morgen:)
♥Axinija♥ Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Har ikke national geograpic, men skulle veldig gjerne sett programmet om vi hadde hatt kanalen... Takk for tipset da...
mammas nurk Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 takk for tipset. visste ikke at vi hadde denne kanalen en gang, men det hadde vi;) blir spennende å se..!!!
2 Hærligheter! Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Åh,typisk at jeg ikke er inne da!! Skal til akupuntur idag..
nicknack Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 Kan dere sjekke hva det programmet heter på engelsk, hvis det viser seg? Så kan jeg sjekke det på nettet, kanskje det kan kjøpes..
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Åh... kult, takk for tipset, det skal jeg se.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Åh det var typisk. Er på jobb når det begynner.....
Lilli med småtrolla Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 Den heter "Life in the Womb", og du kan b.l.a se den på Youtube Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå