Gå til innhold

Rødming og betablokkere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med betablokkere mot rødming? Har lest om det på nett og så det sto nevnt i en tråd her. Hjalp det mot rødmingen? tok det lang tid før det begynte å hjelpe?

Jeg sliter med rødming. Det kom etter jeg ble deprimert for flere år siden. Jeg ble frisk, men fikk sosial angst da rødmingen ikke forsvant. Jeg gruer meg bare jeg skal til butikken å handle. Er redd jeg kommer til å rødme når jeg skal betale, eller at jeg treffer noen det er lenge siden jeg har sett og får spørsmål om hvordan det går osv.

Jeg er egentlig sosial av meg og synes det er kjempe trivelig å dra på besøk, i selskap osv. men dette ødelegger for meg. Gruer meg veldig før vi skal dra, og klarer ikke tenke på annet enn hvordan jeg skal prøve å unngå situasjoner jeg kan begynne å rødme. Synes veldig synd på mannen min, familien hans og min familie som må se meg slik og som sikkert synes det er ekkelt selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, for meg er betablokkere supert mot rødming!

Se på sosial angst- tråden, der har jeg skrevet litt om det.

Lykke til, jeg vet akkurat hvordan du har det:/ Men jeg er mye bedre nå, både med og uten betablokkere innabors:) Øvelse og mestring gjør mester! Et tips; dette er veldig vanskelig, men PRØV å gi litt f i det. Prøv å ufarliggjør det. Si til deg selv at det ikke er så farlig. Men som sagt, jeg vet hvor jævlig det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...