Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 så på innlegget om hvor linni er gravid at det er en av dere som mener det. mener dere alle det? jeg er ihvertfall heeeeelt uenig! ikke alle som er i media ønsker det. og de som har valgt det selv skal da ikke finne seg i at folk rakker ned på dem! hadde dere sagt det samme face to face? eller er det bare når dere kan gjemme dere bak anonymknappen?? makan til frekke folk her ikke skal man lete lenge etter! skjerp dere folkens! tror det skyldes misunnelse når noen må rakke ned på andre! hva vet vel dere om linni er hjerneblåst? dama er gravid og istede for å gratulere så rakker dere ned på henne! skam dere! dere skjønner vel at også kjente personer kan være her inne! lykke til linni!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Det er jo sånn at de som er i offentlgihetens lys er fritt vilt. Om de burde være det er en annen sak.
Gjest Tale30 Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg syns i alle fall at de som kommer med så sterke uttalelser som enkelte har gjort i denne Linnie mester saken burde ha stått frem med fullt navn. Utrolig feigt å skjule seg bak anonymitet. Og nei, jeg mener definitivt ikke at man skal kunne henge ut folk fordi de er i ofentlighetens lys, da har man misforstått et eller annet. Man har større rett til innsyn i saker som vil kunne påvirke denne offentlige personens troverdighet.. for eksempel politikere som begår lovbrud. Det er likevel ikke noen grunn for at de offentlige personene skal måtte akseptere direkte personangrep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå