Gå til innhold

Noen som har studert (deltid) i permisjonen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ferdig med permisjonen min i slutten av oktober, men planen er å ha ulønnet perm frem til sommeren 2010 (evt jobbe kveld, helg ol). Men nå har jeg funnet ut at jeg heller vil bruke dette året på å ta litt videreutdanning på deltid. Det vil si at det er skole ca 10 dager per semester og i tillegg er det oppgaveskriving, både alene og i grupper.

 

Noen som har gjort dette mens de har gått hjemme i perm? Hvordan fungerte det for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar et fag nå (7,5 sp) mens jeg har fødselspermisjon. det er fire dagermed undervisning (obligatorisk), to oppgaver på 7-10 sider og en hjemmeeksamen. en del å gjøre til at det er bare 7,5 sp med andre ord. jeg holder på med første oppgaven nå, og tror faktisk jeg skal få levert i tide :) men jeg tror ikke jeg hadde klart noe mer skole enn dette når mini er så liten (4 mnd.) jeg kan ikke dra fra ham, for han får bare pupp, og tar ikke flaske.

Skrevet

Jeg tok 40studiepoeng da lille var 5mnd... det ville jeg IKKE gjort igjen *ler* Jeg var veldig bestemt på å ikke la det gå utover lillegutt da - så her var det studier etter han hadde lagt seg. Var masteroppgaven min + et obligatorisk emne. Ble litt for mye, men jeg var nødt siden jeg skulle ha feltstudier og gjennomføre intervjuer i desember. Hadde det kun vært enkeltemnet hadde det ikke vært slitsomt - deilig å ha noe å putle på med :)

Skrevet

Ok..:) Mitt studie er vel på 15sp, så litt mer å henge fingrene i der kanskje..:) Men nå vil lillegutt være 7 mnd når det starter, så da vil han (forhåpentligvis) være mottakelig for litt annet enn pupp. I tillegg er de fleste studiedagene på fredager og da har mannen min uansett fri, så da får han litt alenetid med ungene. Han kan også ta ut pappaperm i ukene før eksamen slik at jeg får mulighet til å lese ekstra i de periodene...

 

Hmm...er fristende å bruke året til litt skole slik at jeg får jobbe med det jeg ønsker etterhvert!:)

Skrevet

fire dager med undervisning på hele semesteret altså :)

Skrevet

Oj, det kan jeg tenke meg var ganske heftig ja! :)

Det studiet jeg vurderer er på 15sp, så det burde jo være overkommelig.

Skrevet

det hørtes jo absolutt gjennomførbart ut dette da :)

Skrevet

Ja, ikke sant. Blir moro å studere litt igjen hvertfall, så får vi bare satse på at det går like greit som jeg håper det skal gjøre!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...