Tigerpote Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Det ene er om det er vanlig at en del symptomer blir mildere/forsvinner litt i 2. tri? Det andre er, når får man mage? :-) Jeg vil ha mage:-)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei:) Jo er vanlig at de fleste symptomer forsvinner i 2 tri:) Heldigvis. Jeg er så sykt kvalm og kan ikke vente til jeg er i 2 tri. Er 8+2 i dag. Er vel veldig individuelt når folk får mage, den vokser vel i rykk og napp:) Med første mann er det vel vanlig at den kommer ganske sent, med min første fikk ikke jeg mage før i 7 mnd. men da ble den fort stor:) Vi var en del kjent folk som gikk gravid samtidig den gangen, og jeg fikk mage senest. det var sånn at de andre lurte på om jeg virkelig var gravid, hehe:) Nå er det 2 gang for meg, men har ikke noe mage enda. sattser på at jeg går noen mnd før den kommer denne gangen også, selv om det sies at den kommer førtere 2 gang. Lettere å gjøre ting uten mage:) Hvor langt er du på vei da?
Tigerpote Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Hei og takk for svar! Da er du og jeg like langt på vei, jeg er også 8+2 i dag!:-) I følge ul er jeg 8+3, men jeg vet at det er 8+2;) Skjønner at jeg ikke får mage nå, men hadde håpet på litt mage etter 3-4 mnd i hvert fall. Du fikk ikke før i 7. mnd! Oioi, det var sent da. Jeg kjenner at jeg er "hoven" nederst på magen, men det synes ikke. Mannen min klarer ikke å kjenne noen forskjell da:) Men det kan nok ha sine fordeler å ikke ha så stor mage også ja, blir vel fort tungt kan jeg tro. Jeg gleder meg også veldig til å komme over i 2. tri, både for å kunne slappe av litt mer og for å forhåpentligvis få en litt mer energisk hverdag. Blir lei av å være så herpa:/ Jeg fikk den skikkelige kvalmen i forrige uke, og det er pyton ja. Kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg ikke spiser.
chiquetita Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Ang mager er dette veldig individuelt, men for min del har den (heldigvis) holdt seg rimelig flat fem til 4-5 mnd. Har ikke trengt mammabukser før det i mine forrige svangerskap iallefall. Satser på samme nå. Kvalmen min som plaget meg om kvelden forsvant omtrent da jeg gikk inn i uke 10, og det er deilig å kunne proppe seg full av sjokolade og greier på kvelden igjen(ikke så hedig kanskje så må begrense meg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå