Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ene er om det er vanlig at en del symptomer blir mildere/forsvinner litt i 2. tri?

Det andre er, når får man mage? :-) Jeg vil ha mage:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jo er vanlig at de fleste symptomer forsvinner i 2 tri:) Heldigvis. Jeg er så sykt kvalm og kan ikke vente til jeg er i 2 tri. Er 8+2 i dag.

Er vel veldig individuelt når folk får mage, den vokser vel i rykk og napp:) Med første mann er det vel vanlig at den kommer ganske sent, med min første fikk ikke jeg mage før i 7 mnd. men da ble den fort stor:) Vi var en del kjent folk som gikk gravid samtidig den gangen, og jeg fikk mage senest. det var sånn at de andre lurte på om jeg virkelig var gravid, hehe:) Nå er det 2 gang for meg, men har ikke noe mage enda. sattser på at jeg går noen mnd før den kommer denne gangen også, selv om det sies at den kommer førtere 2 gang. Lettere å gjøre ting uten mage:)

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Hei og takk for svar!

Da er du og jeg like langt på vei, jeg er også 8+2 i dag!:-) I følge ul er jeg 8+3, men jeg vet at det er 8+2;)

Skjønner at jeg ikke får mage nå, men hadde håpet på litt mage etter 3-4 mnd i hvert fall. Du fikk ikke før i 7. mnd! Oioi, det var sent da. Jeg kjenner at jeg er "hoven" nederst på magen, men det synes ikke. Mannen min klarer ikke å kjenne noen forskjell da:) Men det kan nok ha sine fordeler å ikke ha så stor mage også ja, blir vel fort tungt kan jeg tro.

Jeg gleder meg også veldig til å komme over i 2. tri, både for å kunne slappe av litt mer og for å forhåpentligvis få en litt mer energisk hverdag. Blir lei av å være så herpa:/ Jeg fikk den skikkelige kvalmen i forrige uke, og det er pyton ja. Kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg ikke spiser.

Skrevet

Ang mager er dette veldig individuelt, men for min del har den (heldigvis) holdt seg rimelig flat fem til 4-5 mnd. Har ikke trengt mammabukser før det i mine forrige svangerskap iallefall. Satser på samme nå.

Kvalmen min som plaget meg om kvelden forsvant omtrent da jeg gikk inn i uke 10, og det er deilig å kunne proppe seg full av sjokolade og greier på kvelden igjen(ikke så hedig kanskje så må begrense meg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...