Line3 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Da er det bare resten igjen da Neste milepel er vel å kvalifisere til høygravid. Er det 40 dager igjen da tro?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Gratulerer, velkommen og lykke til videre :-) Ja, man er visstnok høygravid når det er 40 dager igjen. Selv har jeg 26 dager igjen, og har kun kalt meg høygravid én gang ;-) Føles ikke som jeg er "høygravid" ennå, hehe :-)
Line3 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Takk for det 26 dager må være veldig deilig. Gleder meg. Her føles det som jeg er høygravid allerede, men er vel fordi jeg er målt til å være like stor som jeg skulle vært når jeg skal føde. Da kan man jo lure på hvordan man da skal bli etterhvert. Får håper det stagnerer litt snart, så det ikke kommer ut en på 7 kg Lykke til du også!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Takk for det ! Ja, det er deilig at det ikke er så lenge igjen, men samtidig har jeg det ikke travelt. Foreløpig føler jeg at hun ikke trenger å dukke opp før termin, men det kan jo endre seg ;-) Vi får håpe at mye fostervann etc er grunnen til at du måles såpass stor allerede ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå