Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Leieboerne våre skulle betalt husleie og strøm på fredag. Mannen fikk lønn på fredag, men dessverre fikk han lite denne måneden og huslånet spiste hele lønna. Siden fredag har vi hatt 500 kr og nå er vi skrapt. Vi har ikke middag i dag engang! Og verken leien eller strøm har vist seg! Ufattelig irriterende å vite at vi har egentlig 10 000 kr, men likevel er skrapt! Leieboerne pleier alltid å være punktlig med leia og strøm, så hva som har skjedd vet jeg ikke... men skal spørre etter pengene neste gang jeg ser dem! *sukk*
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 det er lov å spørre dagen etter.. det gjorde min husvert når jeg glemte det..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg gidder ikke mase allerede dagen etter når jeg vet at det kan ta tid mellom forskjellige banker. Men i dag er vi på tredje virkedagen etter forfall, så nå burde pengene vært her. Skal spørre dem når de kommer hjem fra jobb. Og hvis de har pengene, men ikke satt dem inn, så ser jeg heller at de drar til minibanken og tar dem ut cash, for vi kan ikke vente noen dager til nå. Vi trenger mat på bordet og bensin på bilen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå