Gå til innhold

Seteleie :-S


ChaNu

Anbefalte innlegg

Uff.. Jeg var til legen i dag, og etter å ha dyttet en del (*au!*)

kom hun frem til at babyen sansynligvis lå i seteleie.

Skal til UL på riksen (Hurra, jeg får se lillenurket igjen) neste uke, så

håper hun har snudd seg til da..

 

Hva gjør de hvis hun ikke har det?

Jeg har ikke lyst på setefødsel,

men jeg har ikke lyst på keisersnitt heller..

 

Starter på uke 38 i morgen. Gleder meg til hun er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ei venninne som har tre barn.hun har hatt en vanlig fødsel, et keisersnitt og et seteleie.. hun sa "vanlig fødsel: fantastisk, keisersnitt ikke no særlig, sete fødsel: ALDRI i livet om jeg hadde valgt det igjen."

 

men de måler vel bekken om det går bra!? jeg tror jeg ville valgt vaginal fødsel uansett hvis legene sier det går bra.

 

lykke til uansett hva det blir til! ut kommer hun:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk samme beskjed på sykehuset i går.jeg er uke 36 snart 37 men jeg bestemte meg fort og valgte keisersnitt.syns det er altfor stor risiko med setefødsel.Ungen kan sitte fast og dermed ende i et haste keisersnitt. navlestrengen kan feste seg rundt hodet på babyen slik at ungen kan få surstoffmangel.ble også informert om at hu kan jo snu seg.jeg ønsket veldig gjerne vaginal fødsel men når jeg fikk den beskjeden om hvordan hu lå var ks et naturlig valg for meg.føler det er det beste valget for babyen.jeg ville uroet meg mer hvis jeg hadde valgt vanlig fødsel.hadde hele tida hatt risikoene i tankene.Jeg hadde termin 13 april men nå får jeg se nurket 2 april!!!!gleder meg til det.lykke til på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg var hos jordmor hadde ikke babyn snudd seg ned enda, går i uke 35 nå... men om de ser at den ligger i seteleie, får man velge om amn vil føde normalt eller med keisersnitt??

er ikke særlig gira på en normal fødsel om babyn ligger i seteleie:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har snudd seg :-D

Hodet er ikke festet, men får håpe det er blitt for trangt til at hun klarer snu seg flere ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...