Gå til innhold

Holder dere formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva bruker dere ventetiden til? Strikker? Leser? Ser TV? Vasker og rydder? Går turer?

Siden uke 30 (er 39 uker i morgen) har jeg gått daglige turer på ca 1 time, noen dager også 2 timer. Dette for å holde meg i form, stabilisere humøret og hjelpe ungen ned i bekkenet. Føler meg i veldig god fysisk form og har gått opp 11 kg (mot 20!!! forrige gang).

Ellers vasker og rydder jeg, sender ungene i barnehagen, henter dem, og har middagen klar til gubben kommer hjem. Da er igrunn dagen gått!

Tenkte å strikke, men har ikke tålmodighet..

Hva bruker dere dagene til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme.. Men det går ikke... Sitter for det meste rolig eller ligger... gleder meg til jeg er ferdig nå, så jeg kan få bevege meg litt igjen...

Skrevet

Tja, jobber 50 timers uke (er i uke 37), har hus og unger på 2 og 4 år. Dagene strekker ikke til for å si det slik.

Når jeg går ut i perm om et par dager gleder jeg meg til å få tid til å lese avisen, se i navnebøkene, ta en kopp te ved kjøkkenbordet, ha lange rolige morgener med ungene før de skal i barnehagen, kanskje ta et bad eller lese en bok :)

(Trening er bare å glemme, bekkenvondt og ryggvondt)

Skrevet

Ja, så lenge man er i brukbar form må man jo jobbe, men jeg kan anbefale å gå til og fra jobb og barnehage hvis avstanden er overkommelig, da får man trim i hverdagen og det er gull verdt!

Skrevet

Ehm. Jobber, ja, og to andre barn. Og studier. så den hverdagen din høres helt fantastisk ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...