metaMORfose Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Kysser dere mye? Dere som er i forhold, kysser dere hverandre ofte? Jeg innrømmer gjerne at jeg liker å kysse.. kline, til og med. Hva man går rundt og tenker på! ))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Nei, vi kysser ikke mye, blir stortsett bare med et godnatt kyss hver kveld. Da kliner vi. Du da MetaMORfose?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Ja, i grunn som kysser vi ofte... Vi nusser hele tiden sier sønnen.. ) Ikke at vi henger sammen hele tiden, men det er godt med et nuss. Takk for maten, hade bra, hei, gla i deg, god natt osv.. Også de gangene man bare vil ha et kyss..
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Veldig lite! Sambo pendler og er vekke nesten en uke eller mer om gangen. Da synes jeg det blir litt rart og gå rundt å kysse som en gal når han kommer hjem. Det er rart for når jeg pendla, det 1. året vi var sammen, så kyssa vi som galne når jeg kom til han.
metaMORfose Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 Oh yes, vi kliner og kysser - hver dag! Det er bra for forholdet. Bevarer intimiteten. Det er superkoselig å susse!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Igrunnen ikke.. Kansjkje på tide med en opptrapping
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 et sted midt i mellom tror jeg..tar en når jeg vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå