metaMORfose Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 har det blitt mye shopping. I dag har jeg handlet navnebok, og en bok om barnemat, hvordan lage det fra selv. Så har jeg handlet mer mammatøy, jeg blir jo diger. Handlet kanskje litt mye, men det får gå. Har også kjøpt gaver til mann og barn. Ungene får hver sin Nintendo DS (heter det DS, eller DF? Husker ikke!) med veske og spill, og mannen får en iPhone. Han har siklet på det. Jeg skjønner ikke en dritt av det, men han ønsket seg en sånn. Så var jeg innom et gartneri og handlet nye blomster. Det var herlig. Svigermor ble med, så vi fikk handlet en hel del, faktisk. Big spender, det er meg det! ))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Oi, det får man si var en god del ting og tang. DS heter det. Disc Station.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Skal si du har shoppet ja.. Men deilig da.. ) Tipper mann og barn blir glade for gavene..
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Så gøy!! Jeg elsker å shoppe! Skal på jentetur i helga og shoppe shoppe =) =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Så deilig da å få shoppet litt. Pleier å hjelpe på humør det:); Og herlig etter å "ha vært innesperret" en stund særlig til å komme seg ut og utforske butikker igjen:) Skal du gi barna dine hver din DS når lillesøster har blitt født? Mine to eldste fikk også hver sin leke når de fikk en leke søster. Kan tenke meg at både mann og barn blir glade for gavene:) Nye blomster er veldig kjekt å kjøpe. Det gjorde jeg for en god måneds tid siden, men kunne nok gjort det på ny nå. Har drept to av dem allerede, blir vel snart tiltalt for blomstermorder.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Hehe, hva er det med menn og iPhone?? Storekaren her i huset er også helt vill etter sin, sikkert mye festlig duppeditter på den, men han får ikke sendt mms med den
metaMORfose Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 Det med mms trekker visst ned ja. Han ble bløt i blikket da han fikk den i går kveld da barna hadde lagt seg. Barna får hver sin DS når lillesøs er født. ) Veldig bra at jeg lærte at det var DS det het. Hva dere damer vet! De som kjenner meg vil nok bli litt sjokkert når de har hørt hva vi har shoppet i det siste, for vi er ikke av den shoppende typen i det hele tatt. Men det må være lov til å ta av noen ganger, og vi har råd! Blomster er koselig.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Våre gutter fikk også DS som storebrorgaver da lillesøster kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå