miria79 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Noen som har noen gode råd ang. lang flyreise, barnemat og bleier i Australia? Sønnen min vil være 11,5 mnd. Lurer også på hvilken solkrem jeg skal kjøpe til han, merke og faktor..
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei Jeg har vært der fra min datter var 7-9 mnd. Tips til flytur: Bestill bassinett (seng) til ham slik at han får egen seng. Det kan være lurt å ta med en mørk sarong og teip (lett sjal) slik at du kan lage det litt privat rundt sengen hans. Vi hang sjalet over bassinetten slik at hun ikke blir forstyrret. Vær obs på at du må ta ut babies av sengen dersom det er turbulens, det glaldt 80 % av flyturen på en av våre strekninger. Jeg ville også tatt med egen mat til flytur. Bleiene du får kjøpt er helt greie, vi synes Huggies var best. Det kan hende du må opp en størrelse fra hva du er vant med fra Norge. Babygrøten der nede er ikke veldig god, så dersom han er vant til grøt ville jeg tatt med en pakke. Ellers helt grei barnemat. Solkrem 30 + og jeg ville også kjøpt en rash vest til ham (fåes på apoteket der nede). Vi hadde det knallbra og du finner nesten alt som vi har der nede. De er som regel veldig barnevennlige på restauraten og kommer med babystoler etc.... K
power puff Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 så smart med sarong som "telt" det skal jeg jammen huske på når vi skal reise til Bali til sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå