Gå til innhold

søvn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei :o) lurer på hvordan det går med babyens søvn? Vår gutt sover veldig urolig om natten og våkner annenhver time for å bli ammet. Roer seg heller ikke før vi går å legger oss. Han har sovet lite helt fra han ble født, men håpet snart det ble bedre. Det hjalp heller ikke etter at han fikk grøt.

 

Hvordan sover deres barn om dagen og natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jenta vår har også sovet veldig lite helt siden hun ble født, og hun begynte også med det der å våkne hele tiden å ville ha pupp, men det var jo mest for kosens skyld. Etter 2 uker med omtrent IKKE noe søvn, bestemte vi oss for å legge ho på eget rom. Da hadde vi 3 netter med et h***** her... Pappa gikk inn ca hver 5 min for å prøve å roe ho... Den første gangen han gikk inn tok han ho opp for å sjekke om det var en rap eller noe, så la han ho ned igjen å prøve å roe ho, for så å si bestemt. "Nå er det natta", og gå ut av rommet.. Jeg lå på rommet våres å skrek for fy fader så vondt det var for mors hjerte... man vet jo utmerket godt at hvis jeg hadde gått inn med puppen så hadde ho roa seg, men takket være en utrolig samboer klarte vi det fint. Så nå sover ho fra kl 19 til ca kl 6... helt utrolig og bare SÅ deilig, og som om ikke det var nok så har ho begynt å sove ute i vogna si på dagtid. Når jeg ser ho er trøtt og gnir seg i øynene, kler jeg på henne og legger ho ut. Til og begynne med skrik ho som bare det, men det gjelder å ikke gi seg... Nå kan jeg faktisk bare legge ho i vogna og sette ut vogna så sovner ho av seg selv.

Livet er snudd helt til det positive, og dattern vår har faktisk en mamma som er opplagt :)

 

Det var ihvertfall historien på hva vi gjorde, og det er virkelig å anbefalle, men det gjør FRYKTELIG vondt når det står på :)

 

Masse, masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.

min datter har sovet natten igjennom hele tiden egentlig.

men nå står vi opp kl 8 om morgenen. får grøt å melk. i 9-10 tiden:)

sover fra 11 til 12 å får melk i 13 tiden.

da er hun våken til 3 og sover til 4 å da får hun middagsmat å vann.

da er hun våken til kveldsmaten kl 8.. og da sovner hun fra kl 9 og rundt,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...