Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 18 og allerede nå begynner bekkenet og verke noe sinnsykt og ikke nok med det så har jeg en isjas nerve som ligger i klemm et eller annet sted i ryggen. Har slike ilinger ned i høyre bein hele tiden at jeg hplder på å bli sprø... Men så har jeg heller ikke lyst til å sykmelde meg. Føler meg liksom ikke "syk" nok til det... Får vel snakke med legen min. skal dit på fredag, hvis jeg ikke må gå før da pga disse ilingene. Det er skikkelig ekkelt. Hvis jeg får det mens jeg kjører bil så visner liksom foten bort... ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bekkenplager allerede i uke 8-9. Nå er jeg 17 uker på vei og jobber 40%. Hvis jeg ikke hadde trappet ned med en delvis sykemelding tror jeg at jeg hadde endt opp med 100% sykemelding ganske fort. Jeg anbefaler deg å høre på kroppen din, og vurdere å jobbe litt mindre slik at du kanskje klarer å holde deg i OK form MYE lenger! Lykke til! PS: nå som jeg jobber 40% klarer jeg å holde meg nesten smertefri(tar også mye forhåndsregler hjemme), hvis jeg prøver å jobbe litt mer så ender jeg fort opp som nesten en krøpling ganske fort:S

Skrevet

Huffda!!

Kan "berolige" deg med at dette er helt vanlig! ;)

Har også fått dette tullet! går på aktiv sykemelding sånn at jeg kan styre dagene på jobb helt selv, kanskje det er noe for deg? da jobber jeg så masse som jeg klarer, og så tar jeg resten av dagen med ro, har en treåring hjemme som krever sitt, så da er det bst sånn! ingen rolig treåring altså!! haha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...