Tante Gustava Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Nå er tassen blitt 10 mnd, og kan jo få begynne på yoghurt. Siden han har sluttet med puppen, og nekter å drikke annet enn vann, syns jeg det er viktig å få i han de kalsiumkildene som vi kan. Han har til nå fått glass med "mango m/yoghurt" etc fra Nestle, men hva slags yoghurt kan han få nå? Kan han nå få f.eks fra Litago?
nybebis Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Du kan vel nesten prøve hva du vill. Kanskje unngå de med store biter bær i. )
digger Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Anbefaler deg å begynne med naturell, mange barn som elsker det siden de aldri har smakt søt youghurt:-)
erteposen + 4 Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 På klikk.no ligger en barneyoghurt test. Jeg blandet ofte fruktmos med naturell yoghurt, gjerne biola. Ellers er Danimo, som igrunnen er kesam, kommet svært godt ut i test. Den er proteinrik, lite sukker og en solid kalsium kilde. Den smaker yoghurt, og de små begerene i 6 pk passer fint å starte med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå