Snuppisa Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hei dere, Litt off-topic kanskje, men de siste dagene har tunga mi vært så hvit, med røde prikker. Da jeg gikk til modningsakupuntur hos en jordmor i forrige svangerskap husker jeg hun studerte tungen min, og sa at man kan finne ut mye om en persons kropp ved å studere tungen. Hvit tunge med røde prikker er vel ikke slik en frisk tunge skal se ut, men jeg aner ikke hva det betyr heller. Jeg er 1 dag over IKM i dag, men har testet negativt. Jeg er veldig tørst om dagen, og lurer på om hvit tunge kanskje kan bety at man får i seg for lite væske...? Eller kanskje at man er gravid?? ;-) Hehe.... Takknemlig for innspill/svar på mitt rare spørsmål:-)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 hmm, kan vel vær forskjellige grunner.... det eneste jeg har hørt er at tunga kan bli større, få hvit gul farge hvis man har dårlig kosthold. og så kan den forandre seg etter forskjellige typer medisiner.... lykke til med babyen:)
attpåklattimagen:-) Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 ...mulig jeg er på villspor... men har hørt om dårlig fordøyelse og/eller sink mangel kan gi det... men jeg håper jo at det er for at du er GRAVID!!! :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå