Kiara :) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Noen som går på babysang som kan fortelle meg hvor gammel barna som går der er? Har sååå lyst til å gå, men gutten min er snart 12 mnd, er han for stor da?
Fire småtroll Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Kommer ann på hvor du vil gå.. Jeg har gått på det som heter babyrytmikk på musikkskolen her i byen, og der vil de ikke ha unger over 8-10mnd. De vil ikke ha barn som kan gå med andre ord, for det er mye sånne leker hvor barna ligger på rygg på gulvet med forskjellige ting over seg, vi voksne går/danser rundt i ring med barnet på armen når vi synger osv. Mye visuelle ting, som lange bånd/tepper som vi kaster rundt i luften mens barna ser på sammen med sang og rytme. Det er laget for små babyer. Men på Frelsesarmeen f.eks har de barnesang med større barn, der er det meningen ungene skal lære barnesangene selv, og synger med foreldrene.
digger Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Vet om flere i Oslo hvertfall som tilbyr dette omtrent til skolealder:-) Absolutt ikke for sent, er egentlig en veldig fin alder med sang og musikk. Jeg kan godt tipse deg om et veldig bra sted i Oslo hvis du er interessert?
Kiara :) Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2009 Takk for svaret. Bor i Bergen så blir litt langt unna. Men ellers takk.
digger Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tror at foreningen "musikk i livets begynnelse" har sider på nett med landsoveriskt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå