Gå til innhold

Hvilken bæresele anbefaler du til baby på 8mnd pluss?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manduca

Har ingen erfaring med den selv, men hører omtrent alle som har kjøpt den er veldig fornøyd.

Ellers er Patapum et rimeligere alternativ.

Selv har jeg kun båret i hjemmesydd meitai.

Skrevet

Eg har brukt Ergo-sele utruleg mykje til eldste (på magen frå han var ca 5 mnd, då eg begynte å bære på ryggen rundt 10 mnd tok det heilt av). Brukte den vel siste gang til han då han var rundt 3 år (14kg).

Til lille på 16 mnd har eg brukt elastisk sjal lenge (fram til 9-10 mnd), og så gjekk eg over til MeiTai (har ei veninne som syr slikt). Men jenta er ikkje spesielt happy med den, så til sommaren når ho skal øve seg på å gå kjem eg til å ta Ergo'en i bruk igjen så eg sepp å dra med vogn over alt når ho skal gå ein del uansett.

Eg er i alle fall strålande fornøgd med Ergo'en. Patapum(?) skal visst likne ein heil del men muligens noko billegare.

Skrevet

Jeg har manduca og tok den i bruk da lillegutt var 8mnd, synes den er fantastisk:) Vil i hvert fall anbefale deg å kjøpe en ergonomisk riktig bæresele! Ergo, manduca og patapum er de fleste fornøyd med:) snus litt på tettinntil.no :) det aller beste er jo å prøve de ulike før du kjøper - siden vi alle har ulike kroppsfasonger:)

Skrevet

Vi har Manduca. Brukte den en uke når vi var i Kreta. Snuppen var da 13mnd, og det var helt supert=) Har ikke blitt brukt etter det, men det hadde ingenting med den å gjøre. Bare at det er enklere å ha henne i vogn, ellerla henne gå selv her hjemme;-)

Skrevet

Har brukt Chicco til nå, men den er ikke så behagelig. Har kjøpt meitai nå, og er storfornøyd. Vesla er 8 mnd og sitter kjempefint i den, og den er enkel å knytte på. Kjøpte på finn, av ei som syr selv i trondheim. Kosta 400 kr.

Skrevet

Har brukt mei tai fra poden var nyfødt. Oppgraderte til størrelse 2 når han var 8-9 måneder. Husker ikke hva størrelsene heter i farta, men tror den ene het babyhawk??

Skrevet

Bruker ergo. Brukte elastisksjal frem til han var 6-7 mnd, men da syntes jeg det ble for tungt (sjalet tøyde seg sånn).

Skrevet

Jeg fikk ringsjalet(?) fra foreldre og barn idag, og har alleredepakket vekk bb... :D Meget fornøyd!

Skrevet

Veldig fornøyd med manduca :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...