Gå til innhold

Kryss fingrene for meg jenter....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg drar på ul nå.... er så engstelig for svaret...:/

 

ha det fint så lenge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til, skal krysse alt jeg har for deg... :)

Går nok sikkert helt fint!

La oss få vite hvordan det gikk... :)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Masse lykke til tingeling:)

Skrevet

Lykke til:)

Spennende å høre når du kommer tilbake:)

Skrevet

Weeeeeeeeeeeeee!!!

Jeg tror det hjalp at dere krysset fingrene for meg:) tuuusen takk...

Jeg fikk se en liten spire som har vokst fra 2mm til 8,5 mm på en uke:) og ett lite bankende hjerte.fikk også høre hjertelyden til vår lille:)så nå er jeg lettet...jeg var bare litt kortere enn først antatt:)

Skrevet

Så godt å høre:)

 

Kos deg med spiren:)

Hvor langt på vei har du kommet nå?

Skrevet

Det var koselig å høre!! Er litt engstelig selv og skal ikke til legen før om 2 uker.

Hvor mange uker er du på vei?

Skrevet

han mente jeg var 6+5 i dag ca:) men fosteret var jo 8,5 mm og på babyverden er det så og si i uke 7. ifølge min beregning er jeg i uke 7+1..men iallefall ett sted deromkring:)

 

lykke til på ul sjarmi, det går nok bra,men vet hvor lang ventetiden er...skal tilbake om 2 uker igjen jeg også:)

Skrevet

Takk for det:-) Er ofte det man tror og føler selv som er riktig. Tenk at vi har en liten baby i magen......syntes dette er såå rart:-) Ukene føles veldig lange nå! Blir spennende å følge hverandre her inne!

Skrevet

ja jeg vet:) veldig rart og tenke på...det er så bittelite nå, og skal bli så stort...helt merkelig:)

godt vi har hverandre i denne ventetiden <3

Skrevet

Så hyggelig for deg, Tingeling...

 

Skal på ul i morgen formiddag.. Spent, sist var det ma.

Er 6+4 i morgen, håper det er et bankende hjerte å se denne gangen.

Skrevet

Kjempeflott at alt så bra ut!!!! :)

Nå ble jeg glad du!!! :)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :o)

 

Det var det jeg sa snuppa. Alt er i orden. Stoler du på meg nå eller????

 

Nå kan du nyte graviditeten og nytt hus....

 

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...