Tingeling27 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 jeg drar på ul nå.... er så engstelig for svaret...:/ ha det fint så lenge:)
♥Axinija♥ Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Masse lykke til, skal krysse alt jeg har for deg... Går nok sikkert helt fint! La oss få vite hvordan det gikk...
Bare blåbær Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Lykke til:) Spennende å høre når du kommer tilbake:)
Tingeling27 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 Weeeeeeeeeeeeee!!! Jeg tror det hjalp at dere krysset fingrene for meg:) tuuusen takk... Jeg fikk se en liten spire som har vokst fra 2mm til 8,5 mm på en uke:) og ett lite bankende hjerte.fikk også høre hjertelyden til vår lille:)så nå er jeg lettet...jeg var bare litt kortere enn først antatt:)
Bare blåbær Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Så godt å høre:) Kos deg med spiren:) Hvor langt på vei har du kommet nå?
Sjarmi Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Det var koselig å høre!! Er litt engstelig selv og skal ikke til legen før om 2 uker. Hvor mange uker er du på vei?
Tingeling27 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2009 han mente jeg var 6+5 i dag ca:) men fosteret var jo 8,5 mm og på babyverden er det så og si i uke 7. ifølge min beregning er jeg i uke 7+1..men iallefall ett sted deromkring:) lykke til på ul sjarmi, det går nok bra,men vet hvor lang ventetiden er...skal tilbake om 2 uker igjen jeg også
Sjarmi Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Takk for det:-) Er ofte det man tror og føler selv som er riktig. Tenk at vi har en liten baby i magen......syntes dette er såå rart:-) Ukene føles veldig lange nå! Blir spennende å følge hverandre her inne!
Tingeling27 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2009 ja jeg vet:) veldig rart og tenke på...det er så bittelite nå, og skal bli så stort...helt merkelig:) godt vi har hverandre i denne ventetiden <3
Kongeørna Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Så hyggelig for deg, Tingeling... Skal på ul i morgen formiddag.. Spent, sist var det ma. Er 6+4 i morgen, håper det er et bankende hjerte å se denne gangen.
♥Axinija♥ Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Kjempeflott at alt så bra ut!!!! Nå ble jeg glad du!!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ) Det var det jeg sa snuppa. Alt er i orden. Stoler du på meg nå eller???? Nå kan du nyte graviditeten og nytt hus.... Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå