Stratos med 3 barn Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Får jeg kjøpt den på nett? Hvor? Og hva er din erfaring? Hva har du gått ned?
Sivalur Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Inne på anonymforum er det en flom av tråder om dette emnet, så der finner du sikkert svar på det du lurer på. Jeg tenker at det må være gode penger å tjene på dette her, koster jo flesk!! Nei, holder meg til sunn mat og mosjon.
Stratos med 3 barn Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Blir ikke kvitt magen igjen, så må gå litt mer drastisk til verks Takk for tips!
Tia med 2 ♀ Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16534983 derfra jeg har kjøpt. men om det virker kan jeg ikke si, første dagen idag, så litt tidelig for resultater
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Det er bare herballife. En kur med alt for lite kalorier, som fører til at du går ned i vekt fort, og så går like fort opp igjen fordi kroppen er i krisemodus. Lær deg å spis fornuftig og mosjoner mer. Lag deg nye linjer for hele livet istedet for å gå på "kur".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå