randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 er det vanlig å vere sulten heiletiden no på slutten?? er i uke 38.2 i dag og i dag har eg ikke gjort noe annet enn å spise mat nesten heile tiden..
Plutselig_gravid Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Velkommen i klubben. Jeg er akkurat like langt som deg. Kanskje det er et "de-med-termin-24.mars-fenomen"? Plutselig fått spisekick igjen. Går vel mer eller mindre og tygger på noe hele tiden. Akkurat sånn som jeg gjorde de første ukene av graviditeten.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 ja dette er en helt ny situasjon for meg for om eg dette er min 4de graviditet så har eg aldri fått gått så lenge i ett svanger skap så når man nermer seg slutten i svangerskapet er eg helt grønn på kva som er noemalt.. kor i landet er du da? eg hører til på molde sykehus
Månefeen ♥ Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hehe.. jeg er "bare" 31 uker, føler meg sulten hele tiden! Orker bare spise litt og litt, blir stappmett av ingen ting og sulten etter 30min igjen.. Merker at magen vokser mye for tiden og jenta blir tyngre
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Tror det er ganske normalt Jeg er i uke 37 nå (36+2) og har begynt å få en ganske syk matlyst, hehe... Føler meg sulten stadig vekk, og spiser mer nå enn det jeg gjorde i uke 30-32 f.eks. Da fikk jeg nesten ikke ned noe, ble kjempe fort mett! Er vel kanskje naturlig å spise mer på slutten, fylle opp lageret på en måte
Tomaten Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har også vært sinnsykt sulten de siste par ukene.... Er 38+6 i morra.... Føler at jeg går å spiser hele dagen, og blir liksom ikke ordentlig mett til tross for at jeg har mindre plass..... Har heldigvis ikke lagt på meg noe mer... så det ser ut til at kanskje man faktisk har behov for all den ekstra energien:)
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 jupp, jeg er 37+4 idag og spiser hele tiden, mest lyst på varm mat, så blir flere varme måltider om dagen har ikke hatt matlyst før i dette svangerskapet, så stor koser meg egentlig, selv om det er kjedelig å lage så mye mat hehe..
Høygravid&gla:-) Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Jeg går å mye sulten,men klarer ikke spise alt jeg vil ha haha :-) Det stopper seg:-( Jeg er i uke 32, lagt på meg 14kg, så håper jeg slipper å legge på meg så mye mer :-) Vekta på babyen å litt til :-)
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 Er også sulten hele tiden... Prøver å sise mye frukt, grønt og grovt brød for ikke å legge på meg for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå