Caity<3 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Gruer meg, gleder meg! Vondt i magen... huff Er så spendt! flere? erfaringer?
Frk.Marte Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Hei! Jeg var på UL for 2 uker siden idag, og det var en fantastisk opplevelse!! Det er veldig sjeldent de finner feil på fosteret, og det er såklart tragisk når det skjer, men det er som sagt sjeldent! Skjønner godt du er spent, sov dårlig natta før selv og stressa litt.. men det gikk fort over når vi kom inn og fikk møte lillegullet Det er jo naturlig da, å være litt stresset å bekymre seg litt, er jo ikke så mye vi kan gjøre fra eller til uansett... Gled deg
Caity<3 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2009 Det gikk kjempe bra! Alt sto bra til! Og det var ordentlig artig å se, en utrolig aktiv unge! Og det er en GUTT! Nå er Pappa'n super skuffet, for han hadde bestemt seg for at det var en jente ;-D haha, men men, han er glad likevel altså:-D Om dere ikke har vært på UL enda, så gled dere! Hilsen oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå