Gå til innhold

Hatt til bryllup :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt invitert i bryllup i storbritania, hvor det brudeparet gjerne vil at damerne har på seg hatt. Er det noen som har forslag til gode butikker å se etter pene hatter i? :) Enten i Drammen eller Oslo.

Takker masse for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver igjen :)

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg, men...heldige deg!! Så gøy å kunne pynte seg med hatt! Håper jeg skal i bryllup snart, for da skal jeg gå til innkjøp av en lekker hatt=)

Skrevet

må det være hatt eller kan det være en kam med fjær e.l på? en hatt er ikke bare en hatt! hatt er undervurdert i norske bryllup. jeg skal ha hatte-påbud i mitt. :ler:

her er min favoritt etsy-selger. hun lager "hatter" til meg. hehe. denne er jo bare lekker da. nam nam.

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=21492803

Skrevet

Ja, synes det er veldig gøy :) Skulle ønske at jeg hadde tid til å finne en hatt derborte før bryllupet, da hadde jeg vist lidt om hvor jeg skulle lete, men vi ankommer om kvelden dagen før :)

Skrevet

I Drammen er det ingen hattebutikker hvertfall. Jeg var i bryllup i fjor og skulle ha hatt. Jeg kjøpte på ebay.com, masse masse å velge i!

Skrevet

Kan sikkert godt være en sånn fascinator/hårbøjle tror jeg. Skal sjekke linken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...