*Little Miss Sunshine* Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er blitt invitert i bryllup i storbritania, hvor det brudeparet gjerne vil at damerne har på seg hatt. Er det noen som har forslag til gode butikker å se etter pene hatter i? Enten i Drammen eller Oslo. Takker masse for hjelp!
cherry coke Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Kan ikke hjelpe deg, men...heldige deg!! Så gøy å kunne pynte seg med hatt! Håper jeg skal i bryllup snart, for da skal jeg gå til innkjøp av en lekker hatt=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 må det være hatt eller kan det være en kam med fjær e.l på? en hatt er ikke bare en hatt! hatt er undervurdert i norske bryllup. jeg skal ha hatte-påbud i mitt. her er min favoritt etsy-selger. hun lager "hatter" til meg. hehe. denne er jo bare lekker da. nam nam. http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=21492803
*Little Miss Sunshine* Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 Ja, synes det er veldig gøy Skulle ønske at jeg hadde tid til å finne en hatt derborte før bryllupet, da hadde jeg vist lidt om hvor jeg skulle lete, men vi ankommer om kvelden dagen før
Potetstappe Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 I Drammen er det ingen hattebutikker hvertfall. Jeg var i bryllup i fjor og skulle ha hatt. Jeg kjøpte på ebay.com, masse masse å velge i!
*Little Miss Sunshine* Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2009 Kan sikkert godt være en sånn fascinator/hårbøjle tror jeg. Skal sjekke linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå